Himmel över Berlin

Long time no see!
 
Anledningen till att det ekat tomt här i ca två månader är för att vi inte har fotat något i skolan och jag varken hat tid eller inspiration till något fotoprojekt överhuvudtaget. Hursomhelst har vi en fotouppgift som ska vara klar till nästa vecka som går ut på att vi ska tolka filmen "Himmel över Berlin". Jag har endel olika förslag på hur jag vill göra det, även om filmen var väldigt svårtolkad. Denna bild är från tidigare idag när jag och Olivia bokade studion på skolan (på lovet!) och tog tag i saken och fotade till uppgiften. För er som inte sett bilden kanske min förklaring till bilden är aningen obegriplig, men jag ville iallafall fokusera på sårbarheten hos en av änglarna, att han inte ville vara en ängel. Jag tycker jag lyckades väldigt bra med att fånga det faktiskt och är väldigt nöjd över mitt resultat. 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp